Pozostań z nami

Marketing i sprzedaż

Wydarzenia marketingowe w listopadzie. Gdzie warto się pojawić?

Zbliża się listopad, a wraz z nim kolejne wydarzenia marketingowe. Przyjrzyjmy się terminarzowi listopadowych spotkań związanych z reklamą i marketingiem.

IV Edycja Event Biznes, Warszawa

Konferencja Event Biznes podejmuje tematykę eventu, jako skutecznego narzędzia marketingowego. Uczestnicy mogą zapoznać się z różnymi sposobami organizowania eventów i z korzyściami, które z nich wynikają. Wydarzenie skierowane jest do fachowców odpowiedzialnych za działania marketingowe i pr-owe w firmach.

Kiedy: 7 listopada
Zapisy: http://eventbiznes2017.syskonf.pl

Akademia Marketingu, Kraków

Program konferencji zatytułowano “Obsługa klienta w internecie. Technologia w Customer Care“. Specjaliści marketingu opowiedzą, jakie sposoby na przyciągnięcie klientów będą królowały w niedalekiej przyszłości. Wśród prelegentów przedstawiciele znanych firm w branży, m.in. Brand24, ContentHouse, Social Sky, Sotrender, FreshMail.

Kiedy: 8 listopada
Zapisy: http://akademiamarketingu.edu.pl/bilety

Synergia narzędzi marketingowych, Warszawa

Warsztaty noszą tytuł “Jak nie zwariować w świecie nowoczesnego marketingu”. W ich trakcie zaprezentowanych zostanie 6 bloków tematycznych i 5 narzędzi marketingowych: targetowanie psychograficzne, targetowanie behawioralne, real time marketing, projektowanie rozwiązań z wykorzystanie Big Data na przykładzie Lojalności 3.0., monitorowanie mediów a strategia marketingowa.

Kiedy: 8 listopada
Zapisy: http://konferencje.pb.pl/konferencja/1081,synergia-narzedzi-marketingowych

E-biznes Festiwal, Kraków

Na stronie internetowej wydarzenia czytamy, że jest to bezpłatna konferencja prezentująca zagadnienia z obszaru IT, nowych mediów i marketingu internetowego w biznesie. W tym roku festiwal odbędzie się już po raz siódmy, a temat przewodni to “Analityka na dużym ekranie“. Podczas konferencji uczestnikom będzie przekazywana wiedza o tym, jak wdrożyć analitykę internetową w swojej firmie, jak analizować i optymalizować działania w Internecie, w jaki sposób możesz zwiększać sprzedaż w e-commerce dzięki analizie danych, a także dlaczego marketing i technologia to nierozerwalny związek.

Kiedy: 22 listopada
Zapisy: http://ebiznesfest.pl

VII Kongres Innowacyjnego Marketingu, Rzeszów

Wydarzenie skierowane jest do samorządowców, którzy chcą działaniami marketingowymi uzyskać wzrost zainteresowania regionem. Konferencja ma za zadanie poszerzać wiedzę przedstawicieli urzędów i pobudzić ich do tworzenia kreatywnych kampanii promocyjnych.

Kiedy: 30 listopada
Zapisy: http://www.podkarpackie.org.pl/regulamin-kongresu

Marketing Maraton, Warszawa

Mistrzowie marketingu po raz kolejny podzielą się wiedzą podczas marketingowego maratonu. Uczestnicy konferencji dowiedzą się, jak pozyskiwać klientów, zwiększać sprzedaż i rozwijać firmę dzięki nowym technologiom marketingowym. Prelegentami wydarzenia są znani i lubiani specjaliści, a wśród nich m.in. Michał Sadowski z Brand24, szkoleniowiec Artur Jabłoński i Anna Skórzyńska, właścicielka marki “Szumisie“.

Kiedy: 28 listopada
Zapisy: http://www.marketingmaraton.com

Mixx Awards, Warszawa

Mixx Awards jest konkursem, w którym biorą udział najlepsze kampanie marketingowe. Ze strony konkursowej dowiadujemy się, że warunkiem przystąpienia do konkursu jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. W jury zasiada kilkadziesiąt osób ze świata digital marketingu, w tym Joanna Pawlak z Wirtualnej Polski, Anna Iller z Allegro, Olga Korolec z Grupy Onet, Izabela Pontus z Grupy Maspex, Marta Guzek z Google Poland i wielu innych.

Kiedy: 30 listopada
Zapisy: https://mixx-awards.pl/kup-bilety

Zawodowo zajmuję się digital PR-em. Podczas zwiedzania miast najbardziej zachwycają mnie bilboardy, a reklamy telewizyjne dla mnie mogłyby trwać w nieskończoność. Przygotowuję się do zostania cyfrowym nomadą - pierwszym celem są Filipiny, o ile pokonam lęk przed pająkami. Na razie jest 1:0 dla pająków.

Popularne