IAB HowTo, Warszawa
Konferencja skierowana jest do marketerów i pracowników agencji reklamowych, którzy chcą wykorzystać gaming i esport do realizacji strategii marketingowych. Na stronie wydarzenia czytamy, że w Polsce jest 16 mln graczy, a wśród 20 największych kanałów na polskim Youtube aż 14 to kanały gamingowe, dlatego warto sięgnąć po tę grupę potencjalnych klientów.
Kiedy: 6 grudnia
Zapisy: http://iab.org.pl/wydarzenia/kalendarz/iab-howto-play-esports-gaming-marketing
Branding Profs 2017, Warszawa
Konferencja Branding Profs 2017 ma na celu przekazać uczestnikom wiedzę o budowaniu marki, aby zyskać przewagę nad konkurencją. Wśród prelegentów znajduje się wiele znanych osób z branży, w tym Jacek Kotarbiński, Artur Jabłoński czy Jacek Rozenek. Eksperci opowiedzą m.in. o pisaniu porywających tekstów, o tym jak wykorzystać hejterów do wzmocnienia wizerunku, a także o roli YouTube w kreowaniu marki.
Kiedy: 5 grudnia
Zapisy: http://www.brandingprofs.pl
Skuteczna reklama – jak to zrobić?, Kraków
Podczas wydarzenia uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać ciekawych prezentacji specjalistów od marketingu. Andrzej Ogonowski wygłosi przemowę pt. “SMS’s not dead”, Magdalena Urbaniak wystąpi z prelekcją “Reklamie dziękujemy. 5 powodów, dla których biznes potrzebuje influencer marketingu“, Patrycja Czak przedstawi prezentację “Prywatność i personalizacja, czyli o tym, jak prowadzić skuteczne kampanie reklamowe”, a Michał Grzybek z ContentHouse opowie o języku w skutecznej reklamie.
Kiedy: 12 grudnia
Zapisy: https://aulakrakow3.evenea.pl
Skuteczna metoda poszukiwania innowacji, Warszawa
“Czym jest Design Thinking, z którego korzystają wielkie korporacje jak m.in.: Procter&Gamble, Apple, Google, Roche, Samsung czy Lego” – tymi słowami rozpoczyna się zaproszenie na wydarzenie. W programie znajdują się wartościowe warsztaty, które poprawadzi trener biznesu – Rafał Kamiński oraz manager z 15-letnim doświadczeniem zawodowym – Agnieszka Olek.
Kiedy: 12-13 grudnia
Zapisy: http://konferencje.pb.pl/konferencja/1090,design-thinking-w-biznesie
adUniverse 2017, Warszawa
Jest to V edycja konferencji na temat cyfrowej reklamy. W programie przewidziane są wystąpienia cenionych prelegentów, którzy poruszą między innymi te tematy: “Ekosystem reklamy internetowej 2017/18″, “To click or not to click: kto, gdzie, kiedy i z jakim skutkiem klika w reklamy”, “Data Driven Mailing – czyli nowa odsłona poczciwego mailingu“. Wydarzenie obfituje w wiele intensywnych spotkań, dlatego zaplanowany jest również czas na kawę i obiad.
Kiedy: 7 grudnia
Zapisy: http://2017.aduniverse.pl/rejestracja-na-konferencje
Event marketing i skuteczna komunikacja wydarzeń, Warszawa
Szkolenie skierowane jest do osób chcących rozwijać swoje umiejętności eventowe. Zdobyta wiedza pozwoli tworzyć i wykorzystywać eventy w strategii marketingowej firmy, dowiedzieć się jak skutecznie wypromować swoje wydarzenie oraz nauczyć się budowania bliskości klienta z marką firmy. Szkolenie przeprowadzi Anna Godzisz i Anna Rogowiecka.
Kiedy: 6 grudnia
Zapisy: http://emtg.pl/event-marketing-w-strategii-firmy
Social Media Marketing – Master Level, Wrocław
Szkolenie poprowadzą znani eksperci w branży, tacy jak Paweł Tkaczyk i Natalia Hatalska. Dzięki programowi uczestnicy dowiedzą się m.in. jak: tworzyć strategie social media, realizować kampanie wizerunkowe i zasięgowe, pozyskiwać leady z reklam i aplikacji, budować markę osobistą, współpracować z influencerami, targetować reklamę do grup docelowych.
Kiedy: 8 grudnia
Zapisy: https://smmwroclaw.evenea.pl
Marketing i PR dla Salonu Kosmetycznego, Warszawa
Podczas konferencji uczestnicy poznają sposoby na pozyskiwanie klientów, a także działania PR, jakie mogą wspierać salon kosmetyczny. Cenną informacją dla osób z branży kosmetycznej będzie pogadanka na temat odpowiedzialności odszkodowawczej osób wykonujących zawody kosmetyczki w salonie kosmetycznym.
Kiedy: 6 grudnia
Zapisy: http://mitimitipr.pl/konferencja-marketing-i-pr-dla-salonu-kosmetycznego
Dzień branży marketing i reklama, Zabrze
To spotkanie networkingowe dedykowane przedsiębiorcom skupionym wokół branży reklamowej. Organizatorem wydarzenia jest firma BNI Kreacja. Co ciekawe, spotkanie odbywa się wcześnie rano (6:30), dlatego po nim przewidywane jest śniadanie biznesowe.
Kiedy: 1 grudnia
Zapisy: https://www.facebook.com/events/1900588820258888
Nocne spotkanie z reklamą, Rzeszów
Jest to event zorganizowany przez Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej “Brief” Politechniki Rzeszowskiej. Na stronie wydarzenia widnieje informacja: “Na wszystkich uczestników czeka ponad 2-godzinny pokaz stworzony ze zbioru najlepszych reklam z całego świata o różnych blokach tematycznych, podzielonych na kilka kategorii”. Organizatorzy przewidują także nagrody dla uczestników.
Kiedy: 12 grudnia
Zapisy: https://www.facebook.com/events/729796747214287
Marketing branży health&beauty, Katowice
Szkolenie jest w 80% dofinansowane ze środków Unii Europejskiej. Uczestnicy dowiedzą się, jak budowac markę oraz prowadzić działania reklamowe i promocyjne w branży zdrowie i uroda. Grupą docelową są właciciele i menedżerowie salonów kosmetycznych, fryzjerskich i medycyny estetycznej, trenerzy personalni, dietetycy, rehabilitanci. Szkolenie zostanie przeprowadzone przez Agencję Marketingową MOMA.
Kiedy: 1 grudnia
Zapisy: https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/view?id=97651&preview=1