Pozostań z nami

Marketing i sprzedaż

Wydarzenia marketingowe w grudniu. Gdzie warto się pojawić?

Kolejny miesiąc i kolejne wydarzenia marketingowe przed nami. Sprawdźmy, gdzie zarezerować bilety, żeby zdobyć solidną dawkę wiedzy.

IAB HowTo, Warszawa

Konferencja skierowana jest do marketerów i pracowników agencji reklamowych, którzy chcą wykorzystać gaming i esport do realizacji strategii marketingowych. Na stronie wydarzenia czytamy, że w Polsce jest 16 mln graczy, a wśród 20 największych kanałów na polskim Youtube aż 14 to kanały gamingowe, dlatego warto sięgnąć po tę grupę potencjalnych klientów.

Kiedy: 6 grudnia

Zapisy: http://iab.org.pl/wydarzenia/kalendarz/iab-howto-play-esports-gaming-marketing

Branding Profs 2017, Warszawa

Konferencja Branding Profs 2017 ma na celu przekazać uczestnikom wiedzę o budowaniu marki, aby zyskać przewagę nad konkurencją. Wśród prelegentów znajduje się wiele znanych osób z branży, w tym Jacek Kotarbiński, Artur Jabłoński czy Jacek Rozenek. Eksperci opowiedzą m.in. o pisaniu porywających tekstów, o tym jak wykorzystać hejterów do wzmocnienia wizerunku, a także o roli YouTube w kreowaniu marki.

Kiedy: 5 grudnia

Zapisy: http://www.brandingprofs.pl

Skuteczna reklama – jak to zrobić?, Kraków

Podczas wydarzenia uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać ciekawych prezentacji specjalistów od marketingu. Andrzej Ogonowski wygłosi przemowę pt. “SMS’s not dead”, Magdalena Urbaniak wystąpi z prelekcją “Reklamie dziękujemy. 5 powodów, dla których biznes potrzebuje influencer marketingu“, Patrycja Czak przedstawi prezentację “Prywatność i personalizacja, czyli o tym, jak prowadzić skuteczne kampanie reklamowe”, a Michał Grzybek z ContentHouse opowie o języku w skutecznej reklamie.

Kiedy: 12 grudnia

Zapisy: https://aulakrakow3.evenea.pl

Skuteczna metoda poszukiwania innowacji, Warszawa

“Czym jest Design Thinking, z którego korzystają wielkie korporacje jak m.in.: Procter&Gamble, Apple, Google, Roche, Samsung czy Lego” – tymi słowami rozpoczyna się zaproszenie na wydarzenie. W programie znajdują się wartościowe warsztaty, które poprawadzi trener biznesu – Rafał Kamiński oraz manager z 15-letnim doświadczeniem zawodowym – Agnieszka Olek.

Kiedy: 12-13 grudnia

Zapisy: http://konferencje.pb.pl/konferencja/1090,design-thinking-w-biznesie

adUniverse 2017, Warszawa

Jest to V edycja konferencji na temat cyfrowej reklamy. W programie przewidziane są wystąpienia cenionych prelegentów, którzy poruszą między innymi te tematy: “Ekosystem reklamy internetowej 2017/18″, “To click or not to click: kto, gdzie, kiedy i z jakim skutkiem klika w reklamy”, “Data Driven Mailing – czyli nowa odsłona poczciwego mailingu“. Wydarzenie obfituje w wiele intensywnych spotkań, dlatego zaplanowany jest również czas na kawę i obiad.

Kiedy: 7 grudnia

Zapisy: http://2017.aduniverse.pl/rejestracja-na-konferencje

Event marketing i skuteczna komunikacja wydarzeń, Warszawa

Szkolenie skierowane jest do osób chcących rozwijać swoje umiejętności eventowe. Zdobyta wiedza pozwoli tworzyć i wykorzystywać eventy w strategii marketingowej firmy, dowiedzieć się jak skutecznie wypromować swoje wydarzenie oraz nauczyć się budowania bliskości klienta z marką firmy. Szkolenie przeprowadzi Anna Godzisz i Anna Rogowiecka.

Kiedy: 6 grudnia

Zapisy: http://emtg.pl/event-marketing-w-strategii-firmy

Social Media Marketing – Master Level, Wrocław

Szkolenie poprowadzą znani eksperci w branży, tacy jak Paweł Tkaczyk i Natalia Hatalska. Dzięki programowi uczestnicy dowiedzą się m.in. jak: tworzyć strategie social media, realizować kampanie wizerunkowe i zasięgowe, pozyskiwać leady z reklam i aplikacji, budować markę osobistą, współpracować z influencerami, targetować reklamę do grup docelowych.

Kiedy: 8 grudnia

Zapisy: https://smmwroclaw.evenea.pl

Marketing i PR dla Salonu Kosmetycznego, Warszawa

Podczas konferencji uczestnicy poznają sposoby na pozyskiwanie klientów, a także działania PR, jakie mogą wspierać salon kosmetyczny. Cenną informacją dla osób z branży kosmetycznej będzie pogadanka na temat odpowiedzialności odszkodowawczej osób wykonujących zawody kosmetyczki w salonie kosmetycznym.

Kiedy: 6 grudnia

Zapisy: http://mitimitipr.pl/konferencja-marketing-i-pr-dla-salonu-kosmetycznego

Dzień branży marketing i reklama, Zabrze

To spotkanie networkingowe dedykowane przedsiębiorcom skupionym wokół branży reklamowej. Organizatorem wydarzenia jest firma BNI Kreacja. Co ciekawe, spotkanie odbywa się wcześnie rano (6:30), dlatego po nim przewidywane jest śniadanie biznesowe.

Kiedy: 1 grudnia

Zapisy: https://www.facebook.com/events/1900588820258888

Nocne spotkanie z reklamą, Rzeszów

Jest to event zorganizowany przez Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej “Brief” Politechniki Rzeszowskiej. Na stronie wydarzenia widnieje informacja: “Na wszystkich uczestników czeka ponad 2-godzinny pokaz stworzony ze zbioru najlepszych reklam z całego świata o różnych blokach tematycznych, podzielonych na kilka kategorii”. Organizatorzy przewidują także nagrody dla uczestników.

Kiedy: 12 grudnia

Zapisy: https://www.facebook.com/events/729796747214287

Marketing branży health&beauty, Katowice

Szkolenie jest w 80% dofinansowane ze środków Unii Europejskiej. Uczestnicy dowiedzą się, jak budowac markę oraz prowadzić działania reklamowe i promocyjne w branży zdrowie i uroda. Grupą docelową są właciciele i menedżerowie salonów kosmetycznych, fryzjerskich i medycyny estetycznej, trenerzy personalni, dietetycy, rehabilitanci. Szkolenie zostanie przeprowadzone przez Agencję Marketingową MOMA.

Kiedy: 1 grudnia

Zapisy: https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/view?id=97651&preview=1

Zawodowo zajmuję się digital PR-em. Podczas zwiedzania miast najbardziej zachwycają mnie bilboardy, a reklamy telewizyjne dla mnie mogłyby trwać w nieskończoność. Przygotowuję się do zostania cyfrowym nomadą - pierwszym celem są Filipiny, o ile pokonam lęk przed pająkami. Na razie jest 1:0 dla pająków.

Popularne