• Najnowsze
Efektywne prowadzenie strony na Facebooku

Efektywne prowadzenie strony na Facebooku

Sklep internetowy z chemią gospodarczą – jak go stworzyć?

Indywidualne interpretacje podatkowe – czym są i jak je uzyskać?

Instagram – jak zdobyć followersów?

3 najszybsze metody płatności dostępnych w sklepach internetowych

Maski – kremy na noc – jakie jest ich działanie?

Zawarcie kolejnej umowy o pracę z pracownikiem na urlopie wychowawczym

Zawarcie kolejnej umowy o pracę z pracownikiem na urlopie wychowawczym

jak legalnie zatrudnić ukraińca?

Jak legalnie zatrudnić Ukraińca?

Telemedycyna szansą na poprawę funkcjonowania służby zdrowia w Polsce

Kompetencje rzecznika patentowego

Kompetencje rzecznika patentowego

Firmy coraz częściej chcą aut z wypożyczalni

Firmy coraz częściej chcą aut z wypożyczalni

Merchandising – usługa skierowana dla świadomych

Merchandising – usługa skierowana dla świadomych

Kontakt
wtorek, 13 kwietnia, 2021
iSpolka.pl
  • Finanse
  • Kariera i rozwój
  • Księgowość i podatki
  • Lifestyle
  • Prawo
  • Strategie
  • Technologie
  • Zarządzanie i przywództwo
Brak wyników
View All Result
  • Finanse
  • Kariera i rozwój
  • Księgowość i podatki
  • Lifestyle
  • Prawo
  • Strategie
  • Technologie
  • Zarządzanie i przywództwo
Brak wyników
View All Result
iSpolka.pl
Brak wyników
View All Result
Główna Strategie Marketing i sprzedaż

Efektywne prowadzenie strony na Facebooku

Efektywne prowadzenie strony na Facebooku
Udostępnij na FacebookTweetnij

GRAFIKA

Oczywiście jest to problem w cudzysłowie, ponieważ istnieje wiele stron, poradników i programów, które znacznie ułatwiają kreowanie ciekawych grafik. Na pewno warto sięgnąć po narzędzie Canva – jest bardzo łatwe w obsłudze, a pomaga wyczarować profesjonalne ilustracje. Olbrzymi zbiór darmowych zdjęć można znaleźć na Pixabay, a szereg ikon znajduje się na Iconfinder.com. Użytkownicy lubią stosowanie niestandardowych emotikonów, których lista dostępna jest tu. Jeśli prowadzisz np. sklep zoologiczny, to wykorzystywanie w postach emotikonów ze zwierzętami jest zdecydowanie dobrym pomysłem.

PŁATNA PROMOCJA

Tworzenie wartościowych postów nie zawsze wystarczy, aby zainteresować użytkowników stroną. Najpierw te posty muszą dotrzeć do jak największej liczby osób. Jak to zrobić? Najprościej wykupić płatną promocję. Jest to tylko teoretycznie proste rozwiązanie, bowiem w praktyce oznacza to solidne przeanalizowanie celu promocji oraz grupy docelowej, jeśli chcemy, aby promocja dotarła do właściwych odbiorców.

Ważne – jeśli zależy nam na jak najefektywniejszej promocji, należy wykluczyć opcję promowania przez kliknięcie „promuj post” pod postem. Do stworzenia skutecznych promocji warto wykorzystać menadżera reklam, który pozwala na dokładniejsze określenie naszego celu.

Widok Menadżera reklam na Facebooku

KONKURSY                         

Zorganizowanie konkursu w zamiarze zdobycia zainteresowania nowych użytkowników wydaje się proste, prawda? Nic bardziej mylnego. Bez posiadadania wiedzy o tworzeniu konkursów, możemy popełnić sporo błędów, a nawet zostać pociągnięci do odpowiedzialności karnej! Przy tworzeniu konkursu pamiętaj o:

  • Jasnych zasadach konkursu

Ważne – wymogiem konkursowym nie może być udostępnienie postu na prywatnych osiach czasu użytkowników ani oznaczanie znajomych.

  • Nagrodach, które przyciągną przyszłych klientów. Gdy prowadzisz sklep z galanterią skórzaną, nie dawaj w nagrodę elektroniki.

Ważne – jeżeli wartość nagrody przekracza 760 złotych, trzeba zapłacić 10% podatku od nagrody. Zwolnienie od podatku może nastąpić, gdy tematyka konkursu jest naukowa, sportowa, artystyczna, dziennikarska lub kulturalna.

  • Regulaminie

Stworzenie regulaminu jest konieczne, aby nie mieć problemów prawnych lub kryzysu w social mediach. W regulaminie powinna się znaleźć informacja o zadaniu konkursowym, nagrodach, zwolnieniu Facebooka z odpowiedzialności za konkurs, czasie trwania konkursu, a także o zasadach wyboru zwycięzcy.

Uwaga – ZWYCIĘZCA KONKURSU NIE MOŻE BYĆ WYBRANY POPRZEZ LOSOWANE, jeżeli nie zgłosiłeś loterii do Izby Celnej i nie otrzymałeś właściwej zgody. W przeciwnym razie może się to skończyć mandatem, ponieważ użycie w konkursie słów „losowanie” i „loteria” w świetle prawa podlega pod ustawę o grach hazardowych. Organizacja gry hazardowej bez zezwolenia to przestępstwo skarbowe.

Powyższe wskazówki powinny wystarczyć, by móc swobodnie postawić pierwsze kroki na Facebooku jako marka. Zasady te mogą wydawać się na początku nieco skomplikowane, jednak bardzo szybko da się je przyswoić. Przy dłuższym użytkowaniu Facebooka można przejść do zgłębiania kolejnych tajników funkcjonowania firm na tym portalu, np. poznać stosowanie kwerend w graph search.

Poprzedni artykuł

Jak promować firmę i zdobyć pierwszych klientów?

Następny artykuł

Gap year – po co robić sobie przerwę w życiu?

Powiązane Artykuły

Merchandising – usługa skierowana dla świadomych

Od Redakcja Serwisu
0
Merchandising – usługa skierowana dla świadomych

Merchandising jest to działalność marketingowa polegająca na naprawie wizerunku, widoczności i reklamy konkretnego artykułu, firmy czy artykułów w celu podniesienia...

Czytaj więcej

Instagram – jak zdobyć followersów?

Od Karolina Kaszub
0
Instagram – jak zdobyć followersów?

Instagram rośnie w siłę i zrzesza coraz więcej użytkowników. Poznaj sposób na to, by szybko i skutecznie zbudować bazę potencjalnych...

Czytaj więcej

Prowadzisz biznes w kilku krajach? Podpowiadamy jak komunikować się z klientami na Facebooku

Od Redakcja Serwisu
0
Prowadzisz biznes w kilku krajach? Podpowiadamy jak komunikować się z klientami na Facebooku

Efektywne prowadzenie strony na Facebooku przysparza wielu problemów nawet wtedy, gdy mamy do czynienia z odbiorcami tylko jednej narodowości. Jeśli...

Czytaj więcej
Załaduj więcej
Następny artykuł

Gap year – po co robić sobie przerwę w życiu?

Dlaczego te sklepy zniknęły z polskiego rynku?

Dlaczego te sklepy zniknęły z polskiego rynku?

Magia Twittera – użytkownicy kochają krótkie wiadomości

Magia Twittera - użytkownicy kochają krótkie wiadomości

Jak brand journalism może pomóc w promowaniu marki?

Jak brand journalism może pomóc w promowaniu marki?

Please login to join discussion

Tematy

artykuły CIT dofinansowanie długi finansowanie informacje innowacje kodeks ksh księgowość marketing ministerstwo finansów ministerstwo rozwoju nowa spółka odpowiedzialność optymalizacja podatki polecane pomysł na biznes poradnik przedsiębiorcy praca pracodawca pracownik prawo handlowe przedsiębiorczość raje podatkowe rejestracja spółki reklama rozwój firmy rozwój osobisty spółka akcyjna spółka jawna spółka komandytowa spółka komandytowo-akcyjna spółka z o.o. start-up technologie umowa umowa spółki ustawa vat wspólnicy własna firma zadłużenie zakładanie firmy

Właścicielem serwisu jest:

  • Reklama
  • Kariera
  • Kontakt
Brak wyników
View All Result
  • Finanse
  • Kariera i rozwój
  • Księgowość i podatki
  • Lifestyle
  • Prawo
  • Strategie
  • Technologie

Właścicielem serwisu jest:

Zaloguj się do swojego konta

Zapomniałeś hasła?

Wypełnij formularz, aby się zarejestrować

*By registering into our website, you agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.
Wszystkie pola są wymagane. Zaloguj

Retrieve your password

Wprowadź nazwę użytkownika lub adres email, by odzyskać hasło.

Zaloguj
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę Prywatności.