Pozostań z nami

opracował MK

wiadomosci

Limity i ograniczenia na Instagramie – poradnik dla początkujących

Masz nowe konto na Intagramie, ale Twoje posty finalnie nie wyglądają tak jak miały? Być może winę ponoszą limity, do których się nie dostosowałeś.

#Hasztagi

To właśnie dzięki hasztagom Twoje zdjęcia docierają do większej liczby użytkowników. Jeśli zgłębiłeś już wiedzę na temat tego, jakie hasztagi są najpopularniejsze i przyciągają najwięcej użytkowników, wiedz, że trzeba też mieć świadomość ich limitów. Intagram blokuje posty, w których liczba hasztagów przekracza 30. Post zostaje wysłany, ale wszystkie hasztagi są ukrywane. Dlatego ważne jest, aby pilnować tej liczby, bo gdy ją przeoczymy i nie zauważymy, że hasztagi są niewidoczne, to polubień zdjęcia będzie dużo mniej. Ale to nie wszystko! Niektóre hasztagi, zwłaszcza te o zabarwieniu rasistowskim i pornograficznym, mogą doprowadzić do obniżenia Twoich zasięgów.

Posty

W postach również obowiązują limity. Nie można pisać zdań w nieskończoność. Nie tylko dlatego, że tak długa treść jest nieatrakcyjna dla instagramowego odbiorcy, ale również z powodu regulaminu Instagrama. Dopuszczalna długość posta to 2200 znaków ze spacjami. Gdy znaków będzie więcej, Intagram zastosuje podobną blokadę jak w przypadku hasztagów – treść posta zostanie usunięta. A gdy zdecydujesz się zaspamować serwis wrzucaniem jednego posta po drugim, na Twoje konto może zostać nałożona tymczasowa blokada i wówczas nic już nie wskórasz.

Followersi

Zastanawiasz się, jak wielu użytkowników możesz obserwować maksymalnie? Aż (lub dla niektórych “tylko”) 7500 osób. Zasada ta nie dotyczy kont, które zostały założone przed wprowadzeniem limitu. Ale to nie wszystkie ograniczenia dotyczące użytkoników, których chcesz obserwować. Otóż w ciągu godziny możesz dodać do obserwowanych tylko 60 profili. Jeśli nie zastosujesz się do tych zasad, możesz otrzymać tymczasową blokadę konta.

Serduszka

Klikanie polubień w postaci serduszek jest bardzo łatwe i szybkie, więc można się zagapić i nie zauważyć, że zbliżamy się do limitu polubień. A limit ten wynosi 60 serduszek na godzinę.

Komentarze

Magiczna liczba “60” tyczy się również liczby komentarzy, które możemy opublikować w ciągu godziny. Gdy próbujesz wielokrotnie przekraczać ten limit, dostaniesz okrojony limit w postaci 20 komentarzy na godzinę. Kolejne konsekwencje są dużo surowsze – tymczasowa blokada komentowania, która może trwać nawet kilka dni. Trzeba także pamiętać, aby nie powtarzać w wielu komentarzach tych samych treści, gdyż zostaną uznane za spam oraz o tym, że nie można oznaczać więcej niż 5 użytkowników.

Skomplikowane? Na pewno nie. Bardzo łatwo przyswoić te zasady i zdecydowanie warto, jeśli chcemy wykorzystywać to medium do rozwoju naszego biznesu. Blokady spowolniłyby zaplanowanowe kampanie reklamowe.

Czytaj więcej

Marketing i sprzedaż

Robert Lewandowski zmienił kolor włosów – nowa reklama?

Kilka dni temu Robert Lewandowski zaskoczył swoich fanów nową fryzurą. Zamieścił na Instagramie zdjęcie, na którym jest blondynem! To tylko fryzura, a w sieci rozgorzała dyskusja – dlaczego Lewy przefarbował włosy?

Życie Roberta Lewandowskiego śledzą media i fani z całego świata – tylko na Instagramie nasz najlepszy polski napastnik ma ponad 11 milionów followersów. Każde zdjęcie, które wrzuca do sieci, jest szeroko komentowane w serwisach społecznościowych, jednak jedna z jego ostatnich fotek wywołała zaszokowanie internautów i lawinę domysłów. Robert zmienił kolor włosów i jego kruczoczarne włosy pokrył popielaty blond.

Było trochę śmiechów, niedowierzania, użytkownicy tworzyli mem za memem, lecz potem pojawiły się pytania, dlaczego Robert to zrobił, skoro takie zachowanie jest do niego niepodobne. Owszem, reklamuje różne marki modowe, między innymi bierze udział w kampanii Vistuli. Ale we wszystkich reklamach Robert uchodzi za mężczyznę stawiającego na klasykę, stąd zaskoczenie, że postawił na taki nietypowy eksperyment.

O fryzurze reprezentanta Polski wspomniały nawet największe polskie stacje telewizyjne.

Pojawiło się mnóstwo głosów, że Robert na pewno sam z siebie nie zmienił koloru włosów i że prawdopodobnie jest to nowa kampania reklamowa. Brano pod uwagę kolejną odsłonę spotów dla Huawei – wg niektórych blond fryzura miała promować nową opcję w aparacie smartphona.

Użytkownicy nie mogli doczekać się, aby poznać prawdę, czy Lewandowski rzeczywiście zmienił kolor włosów, czy to efekt programu graficznego. Nie pomogło kolejne zdjęcie wrzucone przez Lewandowskiego na Instagram. Otóż strzelec Bayernu Monachium ma na fotografii czapkę, co tym bardziej podkręcało zainteresowanie mediów.

Back in the game tomorrow!👌

Post udostępniony przez Robert Lewandowski (@_rl9)

Wszystko wyjaśniło się w dzisiejszym meczu Bayern-Augsburg. Lewandowski pojawił się na murawie w blondzie, co rzecz jasna zwróciło uwagę internautów na Twitterze. Wygląda na to, że za blondem Lewego nie stoi żadna kampania, a Robert zmienił fryzurę, bo… miał na to ochotę. I tym samym rozczarował branżę marketingową, która liczyła na spektakularny finał tajemniczej kampanii. Ale kto wie, może to jeszcze nie koniec?

Czytaj więcej

Marketing i sprzedaż

Zagraniczni influencerzy odwiedzą Polskę

Promowanie kraju za granicą może być bardzo kosztowne lub… bardzo pomysłowe. Na szczęście Polska już niedługo dołączy do grona państw, które stawiają na kreatywny marketing – polski rząd planuje zaprosić do naszego kraju zagranicznych influencerów.

Na świecie nie jest to nowe rozwiązanie, bowiem już w wielu krajach miała miejsce tego typu akcja promocyjna. Jest ona na tyle ciekawa, że trafi przede wszystkim do młodej widowni i możemy liczyć, że ten nowoczesny sposób przyciągnie do Polski wielu turystów, a także poprawi nasz wizerunek wśród obcokrajowców. Ministerstwo Sportu i Turystyki planuje zrealizować to przedsięwzięcie wiosną 2018 roku, a wśród zaproszonych internautów znajdą się youtuberzy z USA, Europy Zachodniej, a także z Azji. Za podróż influencerów zapłaci rzecz jasna państwo.

Rzeczpospolita” informuje, że za wykonanie promocji odpowiada Polska Organizacja Turystyczna. POT deklaruje, że nie będzie ingerować w recenzowanie wycieczki przez videoblogerów, jednak możemy być pewni, że nie zostaniemy przedstawieni w złym świetle – wszak goście zdają sobie sprawę, że biorą udział w ważnym wydarzeniu, które jest także dla nich także rozrywką i formą wakacji, więc będą starać się pokazać jak najwięcej zalet naszego kraju. Co nie znaczy, że jeśli wydarzy się jakaś przykra sytuacja, to o niej nie wspomną, dlatego mamy nadzieję, że różne ugrupowania rasistowskie nie uznają tego projektu za doskonałą okazję do zaprezentowania swoich przekonań.

Aby kampania promocyjna odniosła sukces, nie wystarczy zaprosić wideoblogerów o największym zasięgu. Istotnym jest rodzaj prowadzonego przez nich kanału na YouTube, a także charakterystyka ich widzów. Świetnym przykładem tego, że w takiej akcji liczba followersów to nie wszystko, jest Krzysztof Gonciarz. Aktualnie jego kanał ma ok. 620 tysięcy subskrybentów – mimo że na polskim YouTube jest znacznie więcej “gwiazd” o dużo większej popularności, to właśnie on został zaproszony przez władze Izraela do zwiedzania ich kraju. Możemy przypuszczać, że powodem tego wyboru jest styl nagrywania Gonciarza oraz zainteresowanie podróżniczymi treściami przez jego obserwatorów.

Warto obejrzeć, jak wyglądała wycieczka Krzysztofa Gonciarza.

W sieci słychać bardzo pozytywne głosy na temat pomysłu naszego rządu. Mamy tylko nadzieję, że przygotowany program będzie zróżnicowany i atrakcyjny dla młodzieży, a zwiedzanie nie skupi się tylko na martyrologii narodu polskiego.

Czytaj więcej

POLECANE

Marketing i sprzedaż1 miesiąc temu

Dlaczego warto inwestować w organizacje wydarzeń?

Powiedzmy sobie wprost. Żadna inwestycja w social media, e-mail marketing czy nieustanne i przestarzałe zaśmiecanie potencjalnego konsumenta ulotkami nie jest...

wiadomosci7 miesięcy temu

Limity i ograniczenia na Instagramie – poradnik dla początkujących

Masz nowe konto na Intagramie, ale Twoje posty finalnie nie wyglądają tak jak miały? Być może winę ponoszą limity, do...

Kariera i rozwój8 miesięcy temu

Nauka potocznego słownictwa w języku obcym

Czy zdarza ci się myśleć, że znasz jakiś język obcy, a gdy rozmawiasz z rodzimym użytkownikiem danego kraju, okazuje się,...

Kariera i rozwój8 miesięcy temu

Zadania, które wykona za Ciebie wirtualna asystentka

Jeśli chcesz rozwijać swój biznes, prędzej czy później nadejdzie moment, w którym ilość obowiązków i zadań do wykonania zacznie Cię...

Praca8 miesięcy temu

4 typy pracowników, na których trzeba uważać

Dobry pracownik jest dla przedsiębiorcy najcenniejszym elementem biznesu, dlatego znalezienie odpowiedniej osoby bywa czasochłonne i zdarza się, że na pozór...

Marketing i sprzedaż8 miesięcy temu

Marketplace od Facebook konkurencją dla Allegro?

Marketplace to platforma sprzedażowa na Facebooku. Od dawna dostępna jest za granicą, ale w Polsce pojawiła się dopiero kilka dni...

Marketing i sprzedaż8 miesięcy temu

Tom Hanks pokochał polskiego malucha

Od jakiegoś czasu media donosiły, że znany aktor, Tom Hanks, pochwalił się w sieci żartobliwym zdjęciem z Fiatem 126p. Tę...

Marketing i sprzedaż8 miesięcy temu

Metoda na znikających followersów na Instagramie

Osoby, które nie znają instagramowej społeczności i zasad funkcjonowania w tym serwisie, mogą być zdziwione, że w ciągu jednej nocy...

Marketing i sprzedaż8 miesięcy temu

Instagram – jak zdobyć followersów?

Instagram rośnie w siłę i zrzesza coraz więcej użytkowników. Poznaj sposób na to, by szybko i skutecznie zbudować bazę potencjalnych...

Zdrowie8 miesięcy temu

Firmowe mikołajki – jak nie popełnić gafy?

W wielu przedsiębiorstwach rokrocznie organizowane są firmowe mikołajki. Bardzo często tradycja wiąże się z losowaniem jednej osoby z firmy i...

Popularne