Przez wiele lat polskie reklamy były obiektwem drwin, symbolem kiczu i rezultatem niskiego budżetu na kampanie promocyjne. Z zazdrością patrzyliśmy na zachodnie spoty i zachwycaliśmy się reklamami stworzonymi przez Amerykanów. Od jakiegoś czasu zaczęło się to zmieniać i aktualnie Polska niczym nie ustępuje Zachodowi – nasze marki również potrafią stworzyć spektakularne wideo, o którym mówi się na świecie. Przykładem jest wspomniane już Allegro i zeszłoroczny film “English for beginners“.
Po sukcesie spotu z uroczym staruszkiem w roli głównej, Allegro nie przestało nas zaskakiwać. W ciągu minionego roku internauci wyrażali masę pochlebnych opinii po obejrzeniu kolejnych filmów marki. Były to opowieści o balu i lemoniadzie.
Dzisiaj Allegro wypuściło nowy film, ponownie z serii świątecznej. I tym razem nie obyło się bez emocji. Film nosi tytuł “Talizman”, a głównym bohaterem jest mały chłopiec. Marcel, bo tak ma na imię nasz bohater, na początku otwiera paczkę z tytułowym talizmanem, który wygląda niepozornie, ale okazuje się cennym przedmiotem.
Czy nowa świąteczna reklama jest lepsza od zeszłorocznej? Poprzednią ciężko będzie przebić przez długi czas, zresztą sami twórcy poinformowali, że nie walczą o powtórzenie sukcesu. Ale film z Marcelem na pewno nie rozczarowuje. Jest wysoki poziom, świąteczna atmosfera i wzruszający przekaz.
Kampania została przeprowadzona we współpracy ze Szlachetną Paczką, bowiem w tym roku Allegro kolejny raz jest partnerem tej akcji charytatywnej.
Allegro, oby tak dalej!